p4050453.jpg

Οι καταπληκτικές προφητείες της Βίβλου, πού ειπώθηκαν 10, 8, 7 και 6 αιώνες π.Χ., είναι ένα πραγματικό διαχρονικό θαύμα, αψευδής μαρτυρία περί της θεότητας και Μεσσιακής
ιδιότητος του Ιησού Χριστού μέχρι συντέλειας των αιώνων. Συνοπτικά και κατά χρονική αλληλουχία έχουν ως έξης:

Ο ΜΕΣΣΙΑΣ:

-Θα γεννηθεί στη Βηθλεέμ της Ιουδαίας (Μιχαίας ε’ 1)

– Θα γεν­νηθεί από παρθένο (Ησαΐας ζ’ 14)

– Θα ονομασθεί Θεός ισχυρός (Ησαΐας θ’ 6)

– Η έλευση του θα είναι ή έλευση του Θεού εν μέσω των ανθρώπων (Ης. ζ’ 14) –
Θα γεννηθεί 483 έτη από της εκδόσεως του Διατάγματος περί ανοικοδομήσεως της Ιερουσαλήμ, μετά την καταστροφή της από τον Ναβουχοδονόσρα (Δαν. θ’ 25)

– Θα λατρευθεί από βασιλείς πού θα έλθουν από την Ανα­τολή (Ψαλμ. ο62 10-11)

– Θα φύγει στην Αίγυπτο απ’ όπου ο Θεός θα τον μετα­καλέσει (Ωσηέ ια’ 1)

– Θα προηγηθεί της δημόσιας δράσης του ένας Πρόδρο­μος (Ης. μ’ 3)

– Θα αρχίσει το κήρυγμα του εντός των ορίων των φυλών Ζαβουλών και Νεφθαλείμ (Ης. η’ 23,2)

– Θα απευθυνθεί κυρίως προς τους ταπεινούς, τους συντετριμμένους την καρδίαν και τους

πενθούντας (Ης. ξα’ 1)

– Το κήρυγμα του θα συνοδεύεται από έκτακτα σημεία θεραπείας τυφλών, χωλών, κωφών, ασθενών (Ης. λε’ 5)

– Θα εισέλθει στην Ιερουσαλήμ θριαμ­βευτικά καθισμένος σε μικρό γαϊδούρι (Ζαχ. θ’ 9)

– Θα μισηθεί από το λαό του (Ψαλμ. ξθ’ 4)

– Θα προδοθεί από γνωστό του πρόσωπο (Ψαλμ. νε’ 12)

– Θα που­ληθεί αντί τριάκοντα αργυρίων με τα όποια θα αγορασθεί αγρός από ένα κεραμέα (Ζαχ. ια’ 12,13)

– Οι άλλοι φίλοι του θα τον εγκαταλείψουν (Ψαλμ. νε’ 12) – Θα υποστεί εξευτελισμούς και παθήματα ως έσχατος των
ανθρώπων, ως σκώληξ της γης (Ης. νγ’ 6)

– Θα τον χαστουκίσουν (Ης. ν’ 6)

– Θα οδηγηθεί χωρίς να παραπονεθεί ως πρόβατο στη σφαγή (Ήσ. νγ’ 7)

– Θα τρυπήσουν τα χέρια του και τα πόδια του ανάμεσα σε δύο κακούργους (Ψλμ. κβ’ 16, Ης. νγ’ 12)
-Στη δίψα του θα τον ποτίσουν ξύδι με χολή (Ψλμ. ξθ’ 22) –

-Οι εχθροί του, πού θα τον περιτριγυρίζουν, θα τον κοροϊδεύουν και αφού μοιράσουν τα ενδύματα του, για τον χιτώνα του θα ρίξουν κλήρο (Ψλμ. κ62 18)

– Θα εκφρά­σει αγωνία για την εγκατάλειψη του από το Θεό (Ψλμ. κθ’ 1)

– και τελικά θα πεθάνει (Δαν. θ’ 26)
– Θα πεθάνει όμως για τις αμαρτίες του κόσμου (Ης. νγ’ 3-6) – και θα αντικαταστήσει η θυσία του όλες τις θυσίες της Παλαιάς Διαθή­κης (Μαλ. α’10,11)

– Μέσω των παθημάτων του θα αποκτήσει δόξα αιώνια και θα γίνει λίθος ακρογωνιαίος της πίστεως (Ης. θ’ 7, κη’ 16, Ψλμ. ριη’ 22)

– Η ανύψωση του θα γίνει μετά την Ανάσταση του από τους νεκρούς (Ψλμ. 152 8, ξη’ 18)

– και ο τάφος του θα δοξασθεί δια της αναστάσεως του (Ης. νγ’ 9)

-Θα είναι μεσίτης νέας διαθήκης (Ιερ. λα’ 31-33) – κατά
την οποία θα παρέχε­ται άφεση αμαρτιών και έκχυση Πνεύματος αγίου (Ζαχ. ιγ’ 1, Ιωήλ γ’)

– Οι εθνι­κοί λαοί θα επιστρέψουν σ’ αυτόν (Ζαχ. 62 11, Ήσ. μθ’ 7)

– Θα γίνει σ’ αυτούς Κύριος, Ποιμήν και Βασιλεύς σε βασιλεία πού ποτέ δεν θα καταλυθεί (Μιχ. δ’ 1-16, Δαν ζ’ 13-14)

Advertisements